چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای یک سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند. یاد بگیرید که اسناد PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از کارکردهای اصلی احراز هویت هستند. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین راه برای امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. استفاده از امضای سند PDF با ظهور مشاغل آنلاین، تقاضا برای امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، هنگام تغییر سبک، امضای اسناد PDF باید واقعاً انجام شود. در برخی موارد، قبل از تنظیم سند PDF، فراموش کردیم که سند را امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. علاوه بر این، برخی از شرکت ها متن قرارداد را در قالب PDF برای پیمانکاران ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و با امضا در پایان هویت آن را تایید کند.امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند.از امضای الکترونیکی برای امضای قراردادهای بین موجر و مستأجر، اجرای پروژه‌ها، قراردادهای عدم افشا برای کارکنان جدید و امضای اسناد رضایت مربوط به تحقیقات توسط کاربران شرکت‌های مشارکت‌کننده استفاده می‌شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار می گیرد. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و محافظ هستند و می توانند هویت دارنده امضا را تایید کنند. روش امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه یک محصول Adobe است که برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. اولین قدم، برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل های مورد نیاز را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به تنظیمات Adobe برویم. برای این کار به تب “View” رفته و گزینه “Tools” را انتخاب کنید. در طی فرآیند، چندین گزینه نمایش داده می شود و می توانید روی نماد تنظیمات کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار نماد امضا با عنوان “پر کردن و امضا کردن” است.برای افزودن امضا به سند PDF روی نماد امضا کلیک کنیدآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند پی دی اف مرحله چهارم به قسمت «پر کردن و امضا کردن» بروید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه «پر کردن و امضا» و «درخواست امضا» نمایش داده می شود. برای رسم امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی Fill & Sign کلیک کنید. سپس گزینه “Add Signature” را فشار دهید تا صفحه امضا باز شود. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس شخص مجاز است. هنگامی که صفحه امضا نمایش داده می شود، یک پنجره جدید با سه گزینه باز می شود: Drawing، Type و Image. اگر از نرم افزارهای گرافیکی برای کشیدن امضای خود استفاده کرده اید، تصویر اسکن شده را با فرمت گرافیکی شامل jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا به سند PDF اضافه شود. توجه داشته باشید که گزینه image برای انتخاب یک فایل تصویری از امضا در نظر گرفته شده است، در حالی که گزینه type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی را با فرمت نادرست وارد کند. به آرامی از این تابع استفاده کنید، می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا رسم شود.در طی این فرآیند، یک دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که امضای خود را با خودکار یا خودکار و ماوس بکشیدپس از رسم امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد، سپس روی Apply کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند. لازم به ذکر است که پس از درج امضا در PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند با استفاده از امضای پیش فرض روی هر فایلی، امضایی را وارد کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف امضای اسناد PDF با استفاده از گزینه DRAW مرحله ششم: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای درج امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را در صورت نیاز تغییر دهید. در نهایت پس از درج امضاهای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضاهای PDF است. در مرحله اول، برای درج امضای چاپ شده برای سند PDF، در منوی کشویی بالای پنجره Place Signature، گزینه Write my signature را انتخاب کنید. سپس یک عنوان برای امضای خود در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید.پیش نمایش امضای شما در بخش “مشاهده امضای شما” نمایش داده می شودگزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر سبک امضا می باشد. شما می توانید هر کدام را انتخاب کنید. بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای یک سند PDF، آن را از گزینه فایل ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره استایل امضا، می توانید امضا را در موقعیت مناسبی قرار دهید. در طی این فرآیند، می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. توجه به این نکته مهم است که توانایی اشتراک‌گذاری امضاها به روش‌های مختلف در برنامه Adobe طراحی شده است که در قالب ارسال “امضا” نشان داده شده است. منبع: Coynet

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …