تور مجازی 360 درجه چیست؟

تور مجازی 360 درجه, تور مجازی 360 درجه چیست, کاربرد تور مجازی 360 درجهتور مجازی 360 درجه, تور مجازی 360 درجه چیست, کاربرد تور مجازی 360 درجه تور مجازی 360 درجه چیست آیا می دانید تور مجازی 360 درجه چیست؟ دلیل اینکه شما باید یک تور مجازی 360 درجه داشته باشید یک ابزار بازاریابی است که می تواند به جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما کمک کند. همچنین یک دیدگاه “واقعیت مجازی” از کسب و کار شما است که در تصاویری آشکار می شود که بیننده را در آنجا قرار می دهد. تور مجازی 360 درجه چیست؟ شما می دانید چه زمانی آن گوشی هوشمند گران قیمت را بردارید. در دست خود، تنظیمات پانوراما را فشار دهید، سپس خود و محیط اطرافتان را در یک دایره چرخان بچسبانید تا پانورامای اطراف را ثبت کنید. در واقع، چندین عکس می گیرد و سپس به شکلی جادویی در داخل گوشی می زند تا یک تصویر منفرد و کشیده را تشکیل دهد که صحنه اطراف شما را به صورت 360 درجه نشان می دهد. نتیجه نهایی سرگرم کننده، تعاملی و آموزنده است. می توانید برای دیدن یک مورد خاص زوم کنید و تصویر را بکشید تا نقاط مختلف اطراف آن را ببینید. همچنین احساس “در آنجا” بیشتری نسبت به فیلم های ثابت یا حتی ویدیو خواهید داشت.فکر می کردم می دانم تور مجازی چیست! بسیاری از مردم تور مجازی را مجموعه‌ای از عکس‌ها می‌دانند که در یک نمایش اسلاید نمایش داده می‌شوند.کاربر می تواند “play” را فشار دهد یا روی یک تصویر ثابت کلیک کند، اما هیچ چیز دیگری. بدون بزرگنمایی، بدون دیدن آنچه در اطراف شماست، بدون بررسی هر گوشه و کنار تصویر. برخی دیگر از ویدیو به عنوان یک تور مجازی یاد می کنند، اما به بینندگان این حق داده می شود که آنچه را که می خواهند تماشا کنند کنترل کنند و آن را ضبط می کنند. ویدیوها پیشنهاد بیشتری برای تماشا دارند، اما شما خود را در صفحه‌ای می‌بینید که می‌گوید «برگرد» یا «اصلاحش کن» تا بهتر به نظر برسد. آشنایی با تور مجازی 360 درجه, درباره تور مجازی 360 درجه, تور مجازی چیستآشنایی با تور مجازی 360 درجه, درباره تور مجازی 360 درجه, تور مجازی چیست نحوه بازگشت یک تور مجازی 360 درجه. تور مجازی چیست تور مجازی 360 درجه مجموعه ای از تصاویر پانوراما با چرخش 360 درجه است که برای ایجاد یک نمای کامل 360 درجه از یک مکان “به هم دوخته شده اند”. این تور (فیلم) با استفاده از دوربین‌ها، لنزها، تکنیک‌ها و روش‌های خاص به یک تجربه بصری برای بیننده مونتاژ می‌شود. این تجربه کاربری با کیفیت بالا که با یک بسته کامل سفر گردآوری شده است، چندین مکان را در یک فضا نشان می‌دهد و تصاویر را از طریق ریز عکس‌ها تغییر می‌دهد.کاربران کنترل کاملی بر آنچه می خواهند تماشا کنند دارند و می توانند صحنه ای را که تماشا می کنند بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنند.علاوه بر این، نقاط متن توصیفی بیننده را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کند، سرعت را کاهش می دهد یا به سادگی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد. ویدئو و صدا نیز می تواند در بسته تور مجازی گنجانده شود. تورهای مجازی پیشرفته Panospin بر روی سرورهای مشتری میزبانی می شوند و می توانند با کدنویسی وب ساده ایجاد شوند. سایت باید یکپارچه باشد. چگونه از تور مجازی 360 درجه استفاده کنیم؟ امروز و چرا باید از آنها استفاده کنیم تورهای مجازی یک ابزار بازاریابی است که می تواند به جذب مشتریان و مشتریان جدید به کسب و کار شما کمک کند. همچنین یک دیدگاه “واقعیت مجازی” از کسب و کار شما است که در تصاویری آشکار می شود که بیننده را در آنجا قرار می دهد. این بهترین راه برای نشان دادن دقیقاً جایی است که هستید. تورها همچنین یک ابزار فروش عالی هستند که می توانند برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما به روش هایی استفاده شوند که عکاسی نمی تواند. تورهای مجازی 360 درجه این روزها به دلایل مختلف بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند… مخاطبان مورد مطالعه تصمیمات خرید در مورد مشاغل یا مکان ها را می گرفتند.آنها بر اساس آنچه می بینند تصمیم می گیرند که آیا معامله کنندبازدید از وب سایت می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد جهت کسب و کار کمک کند. داده ها و اطلاعات را می توان در مورد بهترین موقعیت میز در یک رستوران یا سطح راحتی در یک اتاق هتل جمع آوری کرد. و تعیین کنید که آیا تیم شما می تواند به راحتی در آن اتاق جا شود یا نه، و حتی در کجا همه خروجی ها قرار دارند. با مشاهده تورها، کاربران می توانند از کسب و کار شما خرید کنند. از تورها برای ارائه یک قالب «نمای زنده» استفاده می‌شود که به بینندگان اجازه می‌دهد هر مکانی را مانند آنجا مرور کنند. آنها واقعاً می بینند که در هر گوشه ای چه می گذرد. خزیدن همچنین می تواند باعث تغییراتی در رتبه بندی یک سایت در موتورهای جستجو شود. علاقه اولیه به بازدید از یک مکان، بازدیدکنندگان را به سایت شما سوق می دهد، در حالی که مشاهده یک تور می تواند آنها را برای مدت طولانی در آنجا نگه دارد. UX تعاملی و کاربر محور است، مانند نشستن برای تماشای فیلم منفعل نیست.کنترل کامل کاربر به آنها اجازه می دهد تا در هر نقطه از صحنه توقف و شروع کنند. آنها می توانند به چپ، راست، بالا یا پایین بپیچند و به اطراف نگاه کنند تا رابطه فضایی بین یک شی یا آن شی را ببینند.تورهای مجازی 360 درجه همه چیز درباره تور مجازی 360 درجه, نحوه ی ساخت تور مجازی 360 درجه, نحوه ی کار با تور مجازی 360 درجههمه چیز درباره تور مجازی 360 درجه, نحوه ی ساخت تور مجازی 360 درجه, نحوه ی کار با تور مجازی 360 درجه 6 دلیل برای اینکه چرا تورهای مجازی بسیار بزرگ و کوچک هستند بازدیدکنندگان سایت شما دارای موارد زیر هستند: – توانایی تعامل با کسب و کار شما در سطوح مختلف – توانایی دیدن بیشتر از آنچه در تصویر است. – توانایی کنترل آنچه می بینند، و اینکه چقدر دور آن را می بینند. – توانایی تصور کردن خود در یک صحنه در حالی که در خانه نشسته اید و قهوه می نوشید. – امکان بازرسی کامل یک کسب و کار یا مکان بدون خروج از خانه یا محل کار. – بهبود کارایی تحقیق در مورد یک کسب و کار یا مکان قبل از بازدید یا خرید. چه کسانی می توانند از تور مجازی 360 درجه بهره مند شوند؟ صنعتی که می خواهد زیبایی مکان خود را به نمایش بگذارد می تواند از یک تور مجازی 360 درجه بهره مند شود. خانه‌های سالمندان، درمانگاه‌های توانبخشی و سرپایی – شرکت‌های بزرگ با شخصیت حقوقی – فروشگاه‌های خرده‌فروشی – رستوران‌ها – هتل‌ها – خودروهای دارای حق امتیاز – صنعت سفر و گردشگری.منبع: Coynet

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …