بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی, بیوگرافی محمد صادقی, عکس های محمد صادقی

زندگی‌نامه محمد صادقی هنرمند از سریال مانکن تا افرا

محمد صادقی از هنرمندان جوان ایرانی میباشد که با بازی در سریال های مانکن در نقش بازي كردن آبتین و افرا در نقش بازي كردن پیمان معروف شد. صادقی قبل از ورود به دنیای بازیگری و تئاتر ، ورزشکار بوده میباشد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه محمد صادقی

نام و نام خانوادگی: محمد صادقی

زمان تولد: 22 فروردین سال 1372

موقعیت تولد: تهران

پیشه: هنرمند

وضعیت تاهل: مجرد

زندگی‌نامه محمد صادقی

عکس های محمد صادقی, محمد صادقی بازیگر, عکس های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی هنرمند

محمد صادقی در 22 فروردین سال 1372 در تهران زاده شد. او اصالتا مازندرانی میباشد. او زمانی که 7 سال داشت، پدرش را از دست داد. این اتفاق برای او بینهایت اندوهناک بود. از آن پس، او به مادرش که پرستار بیمارستان بود وابسته شد.

او در کودکی بینهایت بازیگوش بود و به همین دلیل به ورزش تکواندو علاقمند شد و از 10 سالگی داخل این گرایش شد. اما به مرور او علاقه اش به ورزش را از دست داد.

ورود محمد صادقی به فضا هنری

محمد صادقی در سریال مانکن, محمد صادقی در سریال افرا, محمد صادقی و همسرش

عکس ها های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی از نوجوانی به هنر علاقمند شد. اما گمان نمی کرد که روزی هنرمند می شود و به همین دلیل نیز هنگام انتخاب گرایش، مدیریت را انتخاب کرد.

اما سپس برای هنرمند شدن کوشش کرد و در تئاتر هایی مشابه شاه لیر، مفیستو، آمادئوس و … بازی کرد.

در سریال مانکن که از اولین تجربه های کارگردان حسین سهیلی متولد بود، او در نقش بازي كردن آبتین بازی کرد. در این سریال او برادر اخگر بود که یکی از شخصیت های مورد توجه برخی از مخاطبان این سریال میباشد.

به این ترتیب محمد بعد از بازیگری در تئاتر، با بازی در این سریال داخل دنیای تصویر شد.

نقشی که می توانست او را نابود کند!

محمد صادقی در سریال مانکن, محمد صادقی در سریال افرا, محمد صادقی و همسرش

عکس ها های محمد صادقی

او در مورد بازی اش در این سریال می گوید: من نسبت به نقش بازي كردن ها خیلی گارد ندارم. به این خاطر که احساسم برای بازی کردن تیپیکال نیست مگر کارگردانی بخواهد کاراکتر خط کشی شده ای را بازی کنم. نقشم در سریال مانکن و نقش بازي كردن های این شکلی میتوانست واقعا مرا نابود کند.

محمد صادقی در سریال افرا

محمد صادقی و همسرش, فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی در فیلم افرا در نقش بازي كردن پیمان به ایفای نقش بازي كردن پرداخته میباشد

سریال افرا یکی از کار های بهرنگ توفیقی میباشد که در آن بازیگرانی مشابه مهدی سلطانی،  اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و بسیاری دیگر از هنرمندان با تجربه حضور دارند.

آنچه در خلاصه این سریال آمده میباشد: در پگاه مه آلود یک روز پاییزی در زیر شاخه های پر بزرگی افرا، فرزندی متولد می شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمان پیر افرا، یگان شاهد این راز در اعماق جنگل میباشد. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی تنها صاحب تنهایی خویشی. هیچ کس نبودن،  اولین و آخرین قانون کتاب عشق میباشد….

این سریال در سال جاری پخش شد و محمد صادقی با بازی در این سریال، اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را کسب کرد. او در این سریال نقش بازي كردن پیمان را به تصویر کشید.

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

 اولین تجربه ی بازیگری محمد صادقی به ایفای نقش بازي كردن در فیلم مانکن باز می گردد

محمد صادقی در مورد این نقش بازي كردن می گوید که نقش بازي كردن پیمان با نقش بازي كردن آبتین در سریال مانکن و حتی با شخصیت خودم بینهایت دوری داشت و درک این موضوع برای من چالش بزرگی بود. دلم می خواهد نقش بازي كردن من در سریال برای مخاطبی که می بیند باور پذیر باشد.

او می گوید که دوست دارم در نقش بازي كردن های زیادی بازی کنم به طوری که مخاطبان با شنیدن نام من تنها به یاد یکی از شخصیت هایی که بازی کرده ام نیفتند. دوست دارم آنقدر نقش بازي كردن های گوناگون بازی کنم که مخاطب من را با یک نقش بازي كردن خاص به یاد نیاورد.

او در مورد بیقراری های این بازی می گوید بازی در هر اثری استرس های خودش را دارد و چیزی که اهمیت دارد این میباشد که شما بتوانید در نقش بازي كردن خود با مخاطب ارتباط خوبی پابرجا کنید و او شما را به عنوان آفریننده نقش بازي كردن در همان لباس شخصیت باور کند که خوشبختانه در سریال افرا این اتفاق افتاد.

هنرمندان الگوی محمد صادقی

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

تجربه بازیگری محمد صادقی در تئاتر

برای محمد هنرمندان الگوی ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد. او می گوید الگوهای من چندان قدیمی نیستند به علت اینکه من سینمای قدیم ایران را ندیده ام و از بین هنرمندان ایرانی جواد عزتی، شهاب حسینی و هوتن باحوصله را خیلی دوست دارم و قطعا وقتی نام این هنرمندان می آید، مخاطب خود هنرمند را به یاد می آورد و نه نقشی را که بازی کرده اند.

او به محمدرضا فروتن نیز علاقه زیادی دارد و می گوید ایشان بیشتر از اینکه برایم الگوی بازیگری باشند، به عنوان یک روان شناس هستند.

وضعیت تاهل و ازدواج محمد صادقی

محمد صادقی، هنرمند پرنبوغ ایرانی مجرد میباشد و تا اکنون ازدواج نکرده میباشد.

ویژگی های شخصیتی و علایق محمد صادقی

عکس های محمد صادقی, محمد صادقی بازیگر, عکس های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی یکی از ورزشکاران گرایش تکواندو به شمار می رود

محمد صادقی از سن 10 سالگی داخل گرایش تکواندو شد و به طور جدی این ورزش را ابتدا کرد تا جایی که حتی به اردوی تیم ملی نوجوانان نیز دعوت شد. او در باشگاه سایپا نیز بازی می کرد، اما بعد از مدتی به دلیل نامعلومی از ادامه این تلاش خودداری کرد.

 محمد صادقی و همسرش, فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی

عکس ها های جدید محمد صادقی

محمد به کوهنوردی نیز علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کوهنوردی پر می کند. او دارای روحیه ای آرام و ساکت و کم حرف میباشد و نسبتا ساکت میباشد و روحیه پر جنب و جوش و شلوغی ندارد.

او  بعد از بازی در سریال های افرا و مانکن می گوید از بازی در نقش بازي كردن های تکراری بیزار میباشد و این چیزی میباشد که برایش اولویت بیشتری دارد تا اینکه اندیشه کند چه نقشی را دوست دارد.

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

 ایفای نقش بازي كردن محمد صادقی در فیلم های افرا و مانکن